Saturday 13 June 2009

Bebelan Pertama

Assalamu `Alaykum buat penatap dan pengunjung blog ini.
Sebelum jauh tuan-tuan meneroka blog yang tak seberapa ni,ingin saya peringatkan berberapa perkara;

1)Saya bukanlah seorang Ustaz, apatah lagi seorang mujtahid dan sebagainya, bahkan saya adalah pelajar yang baru nak 'start'

2)Justeru, pandangan saya hendaklah diuukur dan ditimang mengikut neraca Al-Quran dan Al-Sunnah, sesuai dengan kefahaman Salaf As-Salih

3)Tuan-tuan bisa memberian komentar,kritik dan sumbangsaran,namun BERADABLAH dalam menegur.

4)Blog ni ibarat rumah saya,saya persilakan sesiapa sahaja masuk,namun masih punya autoriti untuk 'menghalau'sesiapa sahaja yang mengguris,dan membahayaan saya.Kalau ada yang tak setuju,silakan buat blog sendiri

5)Saya menjemput tuan-tuan meng'add' saya di laman2 jaringan sosial seperti Myspace,Friendster dan sebagainya,semoga tejalin ukhuwwah fiLLAH antara kita..

Selamat mengambil dan memberi manfaat daripada dan kepada blog ini......

1 comment:

  1. salam akhi...
    kite sume masing2 cuba berusaha tuk ikut jln yg ditunjukkan Rasul saw...masing2 ade kekurangan kelebihan ilmu...moga dpt saling ingt memperingatkan atas jln kbnrn..salam ukhuwah

    ReplyDelete